Reforme Sociale 2

~ ~
Nu știu ce să zic, chiar nu am cuvinte când văd comportamentul oamenilor la această criză. În primul rând peste tot, ca niște ciuperci după ploaie, găsești oameni care protestează din motive eronate. Din punctul meu de vedere totul ține de informare și dacă te iei în serios sau nu. De exemplu, o întrebare stupidă ar fi unde s-au dus banii de la FMI, dacă-mi amintesc eu bine, chiar și atunci când reprezentanții noștri au luat decizia împrumuturilor s-a spus că direcția banilor (majoritatea banilor) este BNR, din motive pe care vă invit să le căutați și singuri.

Ceea ce privesc eu ca o reformă necesară, la fel ca și cea prezentată anterior, este acest sentiment de responsabilitate. Evident, e mai mult o ”reformă” individuală ce ține și de caracter. Dacă vrem seriozitate de la parlamentari trebuie să avem și noi seriozitate, așa că vă invit să intrați aici, cel puțin din când în când, și să luați adevăratul puls al politicii românești. Veți vedea legile, voturile, luările de cuvânt ale tuturor parlamentarilor, puteți să vă axacți numai pe reprezentanții circumscripției voastre, așa ar fi mai logic poate. Guvernul și președinția au și ele siteurile lor, așa că vă invit să le folosiți, nu mai fiți prostănacii duși de nas de toate partidele.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Oare cand s-o fi facut evaluarea prostiei si s-o fi ajuns la concluzia ca tot restul lumii e alcatuit din prostanaci ,iar domnia dumitale esti exceptia care intareste regula? Educatia se face in ani, zeci de ani,intr-un climat calm,relaxat, nu cu spectrul saraciei lucii in fata ta.Actualii parlamentari,guvernanti si componenti ai aparatului de partid si de stat(si cand spun actualii,ma refer la ultimii 20 de ani,carora ultimii 5-6 le-au pus capac)sunt ceea ce a vazut tara asta mai rau de-a lungul ultimilor 150 de ani de istorie(chiar mai rai decat fanariotii).Toleranta si neimplicarea noastra ne-a adus aici.Deci,pana cand? Trimit comentariu anonim pentru ca am timp sa configrez un cont.

Florin Cosma spunea...

”Toleranta si neimplicarea noastra ne-a adus aici.” Mai corect spus ”ne-au”.

Te rog să mă scuzi, dar nu eu am ajuns la concluzia că lumea e formată din prostănaci, dă un search pe google măcar. Te-am citat mai sus, și cu excepția acelei greșeli gramaticale, ai dreptate. Însă oricât de răuvoitori sau incompetenți acești lideri sunt, ei vin din popor și sunt cei care au reușit să ajungă ”sus”. Nu spun că ei sunt crema, elita, însă ei au ajuns să ne conducă și ei ne reprezintă. Eu am îndemnat oamenii la seriozitate, și dacă vorbim despre politică, să citim și câteva cărți despre științe politice, poate mici introduceri în economie, timp este.

Pur și simplu nu mai vreau oameni incompetenți în frunte.

Anonim spunea...

Daca taceai,filozof ramaneai!Tot ce ar fi putut avea substanta in comentariu dumitale a devenit absolut neserios cand ai inceput cu sublinierea greselii mele gramaticale.Cu putina atentie , ai fi observat ca lipseste si un "nu" din text.Asa e cand scrii pe blog-uri!Se intampla.Ideea ,insa, ramane aceeasi.Si prostia deasemenea.

Anonim spunea...

Imi este teribil de rusine ca Traian Basescu este presedintele tarii mele. Si la fel de rusine imi este de toata gasca acestuia, care s-a catarat pe umerii nostri, strigand tot ei, uiteeee Grasu` !!!!
Absolut uluitor ceea ce se intampla in tara mea...
Dar, la fel de adevarat este ca noi i-am pus acolo ...
Dar pana cand ????

Florin Cosma spunea...

Văd că ești un om inteligent, e bine. Deși ai o atitudine mai violentă, sincer nu am nimic cu tine, și părerile tale trebuie respectate, însă te rog, pe viitor să purtăm discuții mai serioase. Dacă nu îmi împărtășești ideile ar fi mai bine să aud argumente nu jigniri.